i am u are — платформа та захід, що напряму підтримує більше 100 брендів та розвиває інвестиційну привабливість України, щоб забезпечити загальне зростання економіки, зокрема стимулювати креативну економіку, яка тримає тил і є рушієм розвитку ідей і технологій.
Захід має формат виставки з унікальною архітектурною концепцією та добіркою українських брендів і компаній. Організаторами події є Анна Пагава та комунікаційна агенція GOGŌLA, а також Христина Скрипка, експертка у сфері гостинності.
До команди проєкту долучилися: Маша Рева — креативна директорка, кураторка фотовиставки, Іван Грабко — візуальний і дизайн-директор, концепт-креатор; Надія Шаповал — креативна керівниця та кураторка відділу етнології. За розробку та втілення архітектурної концепції для обох локацій i am u are відповідає ФОРМА — київське архітектурне бюро, засноване Олексієм Петровим та Іриною Мірошниковою. Частина прибутку проєкту буде передана UNITED24, а головним charity-партнером стала платформа donut.
"Наша місія — підтримувати і розвивати правильний і чесний імідж і бренд України, а також допомогти учасникам проєкту знайти нові зв’язки в Америці та нові ринки, щоб пережити виклики війни", — ділиться Анна Пагава.
"Протягом шести місяців ми спілкуємося з представниками українського бізнесу і бачимо, наскільки вони невпинні та незламні. Саме тому ми хочемо познайомити світ із нашими кейсами — сильними компаніями, талановитими митцями, а також представниками культури", — доповнює Христина Скрипка
В межах i am u are будуть реалізовані: ярмарок, виставка, презентації стартапів. Подія має стати місцем, де українці зможуть представити свої проєкти, налагодити співпрацю та вийти на діалог з американською спільнотою та інвесторами. Подія відбудеться у Skylight at Essex Crossing, розташованому в центрі Нижнього Іст-Сайду — району з понад сторічною історією, що втілює автентичність Нью-Йорка і де народжуються світові модні, культурні та кулінарні тренди.
Мотивацією створити масштабний проєкт, який об'єднав творців з України, ділиться Анна Пагава, засновниця GOGŌLA: "З самого початку війни моєю мрією було зробити захід, який відповідатиме рівню сучасної України та презентуватиме її креативну економіку. Багато фактів про Україну є різними проявами так званої шароварщини — надто спрощеного і досить поверхневого сприйняття української культури. Іноземна аудиторія часто з подивом для себе виявляє, що Україна — не тільки країна з глибоким історичним корінням, але й прогресивна та сучасна держава, яка має неймовірні технологічні, фешн- та лайфстайл-бренди. Це те, що ми хотіли б підкреслити, і причина, чому я ініціювала створення цього проєкту".
Автор: Олександра Глушко
Якщо ти абітурієнт 2023 - реєструйся за посиланням в шапці профілю @rems_live
Маєш питання? Телефонуй:
Совгира Тетяна Ігорівна - 063-141-40-48
Слідкуй за нашими новинами:
Instagram – @rems_live
Фейсбук - https://www.facebook.com/remsknukimkuk/
YouTube канал - www.youtube.com/c/REMS_LIVE
Tik-Tok - https://vm.tiktok.com/ZM8QkkmeG/