Новини

Будь завжди в курсі останніх новин Факультету режисури естради!

Тренди соціальних мереж у 2021 році!

Усім відомо, що Instagram займає провідну позицію у світі серед соціальних мереж. Це майданчик, який створений не лише для публікації фотографій, але й для розвитку та самореалізації. Саме тут є велика концентрація людей, які ведуть блог відповідної тематики.

         Усі хочуть стати популярними і набрати багато переглядів, адже це прямий шлях до успіху. Але тренди часто змінюються  відповідно до подій у світі та багатьох інших факторів, тому важливо стежити за ними, щоб утримувати інтерес користувачів і не втратити підписників. А особливо нам, режисерам, потрібно пам’ятати про це.

         Що зараз популярно в Instagram? Якщо говорити про основні тренди, які супроводжували нас увесь 2020 рік та актуальними й у 2021, то серед основних фішок є:

         ПРОФІЛЬ. Користувач став ще більш вимогливим, тому переходячи на будь-чию інстаграм-сторінку, він відразу повинен мати уявлення, про що ця сторінка, хто її власник, а також як з ним можна зв’язатися. Користувачі з підозрою ставляться до сторінок, де замість основного фото з вашим обличчям, наприклад, фото котика (окрім випадків, коли це профіль притулку для тварин тощо).

        

          ВІДЕОФОРМАТ. Впродовж року він був однією з головних тенденцій. Для цього достатньо було знімати короткі динамічні ролики, які можуть зацікавити аудиторію. Однак є одне «але»: твердження, що відео набирають більше переглядів в Instagram, — це міф. Все дуже індивідуально та залежить від того, який контент викликає максимальний інтерес саме вашої аудиторії.   МІНІМАЛІЗМ. Цей тренд став актуальним ще у 2019 та закріпив свої позиції у 2020 році, мінімалістичні фотографії залишаються на піку своєї популярності. Людям подобається «легкість» в усьому, зокрема у відео- та фотоконтенті. Особливо закріпили цю позицію фотографії в стилі «in-the-moment», тобто живі фото.

         ОДИН СТИЛЬ. Профілі, які ведуться в одному стилі та мають щось спільне у всіх постах, виглядають стильно та привабливо. Оформлення в одному стилі підійде як для особистого профілю, так і для бізнес-акаунту, де важлива увага до деталей, ненав’язливість і делікатність.

         ФОТО БЕЗ ОБРОБКИ або фотографії з плівки. 2020 — це рік повернення до натуральності та трушності. Відомі блогери повністю відійшли від обробки всіх фото в одному стилі з допомогою пресетів з перенасиченими кольорами, адже вони дуже сильно спотворюють відтінки на фото. Все, що було потрібно людині, яка веде профіль у 2021 році — це хороше світло та мінімальна обробка з незначною корекцією яскравості та відтінків.

         ПРОДУМАНІ STORIES. Якщо порівнювати миттєві історії в Instagram з основним контентом, то вони остаточно відійшли від формату «in-the-moment». Зараз тренди диктують правила більш грамотного підходу до цього виду комунікації.

         Гарне ОФОРМЛЕННЯ навіть звичайних фотографій і відео є обов’язковим для якісної та доступної передачі інформації. А тому це ще один тренд. Як це робити? Можна підглянути в улюблених українських та західних блогерів.

         А як щодо трендів серед ТЕКСТІВ? Проведення досліджень та опитувань показало, що публікації, які містять багато тексту, дають більш активний фідбек. Тому  у 2020 році блогери збільшували кількість тексту замість звичних декількох слів під публікаціями. Формат Instagram не дозволяє публікувати довгі тексти, тому частина статті переноситься в коментарі або виставляється скріншотами у каруселі. Особливу увагу варто приділити локанічному оформленню, оскільки суцільне полотно складно читати.

         Також, варто звернути увагу на ВІЗУАЛЬНУ СКЛАДОВУ КОНТЕНТУ. А головним джерелом всіх візуальних трендів є Pinterest, який опублікував передбачення на 2021 рік:

         МОДА. Новий тренд «athflow» поєднує у собі спортивний стиль з елегантністю. Це можуть бути широкі вільні штани та оверсайз вбрання, також можна додавати класичні речі.

         МАКІЯЖ. «Skinimalism» — тренд на натуральні та мінімалістичні образи, що схожі до справжньої текстури шкіри.

         ПОДОРОЖІ. Пандемія коронавірусу вплинула на тренди, серед них – подорожі на власній автівці.

         ЇЖА. Кулінарія вдома стає головною тенденцією на цей рік. Люди створюють кулінарні шедеври вдома, тому є популярним цікавий посуд, затишні дрібнички для кухні та апетитні страви.

         ПЛАНЕТА ЗЕМЛЯ. Дбати про нашу планету — це новий майданчик для поширення поглядів. Ідея екосвідомості набирає популярності. У 2021 році ми рятуватимемо планету весело, створюючи таким чином майданчик для ігор, щоб діти розуміли дану екологічну проблему за допомогою розваг.

         Тому опановуйте соцмережі, стежте за новинками, розвивайтеся. Режисерам важливо завжди слідкувати за найактуальнішими тенденціями та подіями світу. Тож будьте у тренді разом з REMS. Ми чекаємо саме на ВАС!


Якщо ти абітурієнт 2021 - реєструйся за посиланням в шапці профілю @rems_live

Телефонуй нашим викладачам-консультантам

Фішер Володимир Михайлович - 067-748-82-99

Совгира Тетяна Ігорівна - 063-141-40-48

Слідкуй за нашими новинами:

Instagram – @rems_live

Фейсбук - https://www.facebook.com/remsknukimkuk/

YouTube канал - www.youtube.com/c/REMS_LIVE

Tik-Tok - https://vm.tiktok.com/ZS97S1Rx/

 

 

ДЕКАНАТ:

Адреса: Київ, вул. Коновальця, 36 (каб.301)

Режим роботи: ПН. - ПТ.: 08:30 - 17:30

Тел.: +38 (044) 529-93-19

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Консультують абітурієнтів:
+38 (067) 314-56-17
Фішер Володимир Михайлович
Совгира Тетяна Ігорівна

            

ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ:

Адреса: Київ, вул. Чигоріна, 20 (каб.12)

Режим роботи: ПН. - НД.: 08:00 - 20:00

Тел.: +38 (044) 285-44-03

Тел.: +38 (044) 285-43-86

Факс.: +38 (044) 285-85-27

         

 
Карта (клацніть для збільшення)

Copyright © 2021 КНУКіМ